dimarts, 28 de juny del 2011

LES MEVES 10 MOTIVACIONS PER PRACTICAR RUNNING

Entenc que si algú està pensant en apuntar-se a la moda del running, aquesta no és la millor època per fer-ho. Les altes temperatures que durant el dia ens va asfixiant fa que no es trobi ni l’hora adequada ni les ganes necessàries per començar. Per continuar amb l’esport que durant l’hivern s’ha anat practicant (tant a l’exterior com en un gimnàs), s’ha de tenir el cos habituat, si no el perill de deshidratacions i insolacions faran del teu cos un sac sense ganes de moure’s del sofà.
Però això no és excusa per anar pensant en les 10 raons per sortir de casa després de l’estiu. Aquí teniu les 10 motivacions que em van fer posar les bambes i a córrer!

1. Perquè descobreixo els millors itineraris i paisatges de la nostra terra.

2. Perquè és una hora completament per mi, de relaxació total.

3. Perquè cremo calories.

4. Perquè treballo tot el cos.

5. Perquè l’olor de la natura humida omple els meus pulmons de vida.

6. Perquè em menjo una rajola de xocolata abans de sortir a córrer.

7. Perquè em prenc un refresc després d’una exhausta sessió de running.

8. Perquè és incomparable la sensació de la pluja quan cau pel cos mentre puja l’adrenalina!

9. Perquè la música em fa córrer més i més.

10. Perquè el dia de la cursa, comparteixo les mateixes sensacions amb infinitat de persones.

I les teves, quines són?